Jak vyčistit zašlý lak na autě – Rozleštění laku na autě

Ať už připravujete svůj klasický vůz na výstavní plochu, nebo jen chcete obnovit lesk původního laku v továrně, znalost toho, jak detailovat své vlastní historické vozidlo, vám ušetří peníze, vaše auto bude vypadat fantasticky a zajistí vám lak, který bude vypadat že je zachován a udržován.

5 nejčastějších kroků při obnově laku vašeho vozu.

Stejně jako u každého klasického vozidla, pokud je váš lak tenký, zoxidovaný nebo si jednoduše nejste jisti stavem laku, budete chtít být extrémně opatrní, pokud jde o tlak a produkty aplikované na tato místa. V případě pochybností se obraťte na místního prodejce, který vám poskytne radu nebo servis.

Než začnete s těmito kroky, ujistěte se, že své auto umyjete opatrně pomocí měkkých nebo jemných mýdel, která nepoškodí povrch vašeho vozidla. Před zahájením obnovy původního laku by měl být váš vůz zcela suchý.

Krok 1 – Odstranění nerovností povrchu a nečistot

Tajným nástrojem, který detaily outfitů používá už léta, je hliněná tyčinka, která se skládá přesně z toho, co se říká, jílu. Je navržen tak, aby vylákal cizí látky, které se v průběhu času a pravidelného používání vozidla nahromadily v laku, třením hliněné lišty po povrchu vozidla, dokud hlína snadno klouže po laku.

Tip: Zjistěte, jak znečištěný je lak vašeho auta, pomocí testu plastového sáčku. S rukou v plastovém sendvičovém sáčku posuňte ruku po povrchu barvy. Jak drsný je lak na dotek, je indikátorem toho, jak moc je špinavý.

Krok 2 – Řádně a důkladně vyčistěte své vozidlo

Obvykle se zde používá velmi jemný abrazivní čistič, který odstraňuje střední vady, jako jsou víry a vodní stopy. Také následně podporuje a zkvalitňuje práci hliněné tyče.

Tip: Otřete čistič dříve, než ztvrdne na povrchu vozu.

Krok 3 – Ruční leštění

Nemusíte leštit ručně, ale buďte opatrní, pokud používáte dvojčinnou nebo orbitální leštičku. Někteří lidé mají tendenci být s leštičkami trochu agresivní, protože necítí povrch auta. Cílem je zde odstranit nebo zamaskovat případné podpovrchové vady a připravit karoserii vozidla na kroky 4 a 5. Lak vozu by se již měl začít měnit.

Krok 4 – Glazura – namáčení přes noc

Vozidlo je ekvivalentní obličejové masce. Mnoho lidí přísahá na noční namáčení glazury. Ponechání na glazuře přes noc bylo považováno za nejúčinnější způsob, jak přidat další hloubku a potřebné oleje zpět do barvy. Večer naneste dostatečné množství glazury a druhý den ráno ji odstraňte.

Tip: Chcete-li odstranit zaschlou polevu, znovu naneste trochu polevy na utěrku z mikrovlákna a pracujte po malých částech, poté ji ihned odstraňte setřením.

Krok 5 – Voskování

Záměrem je zapečetit a ochránit naše tvrdé slovo… a barvu. K dispozici jsou nekonečné varianty vosku, takže výběr může být trochu ohromující. Vosková pasta se zdá být běžnou volbou, protože má tendenci nezasychat tak rychle, takže proces aplikace a setření je o něco hladší a méně uspěchaný než u jiných typů vosků. Není neobvyklé aplikovat 2 vrstvy, aby byla zajištěna efektivní aplikace.

Tip: K aplikaci použijte pěnový aplikátor a setřete hadříkem nebo ručníkem z mikrovlákna.

Nakonec by se vaše lakování mělo vydat na cestu od nudného k zářivému prostřednictvím tohoto obnovování laku (barvy). Auto by mělo vypadat nedotčeně. Malé víry by měly být neviditelné a záře a lesk vozu by měly být fantastické.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho s ostatními :-)

Add a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *